Darmowa dostawa od 149 zł

+48 609 002 288

info@babyvip.pl

Teleskop NASA do eksploracji kosmosu ISA 76/350

Dostępność: chwilowo brak towaru w magazynie
Cena: 586,00 zł
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
586.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Producent: Bresser Gmbh Niemcy
Kod produktu: B9800720

Opis

NASA cały czas  pracuje nad coraz głębszą penetracją kosmosu i odkrywaniem fascynujących tajemnic naszego wszechświata. Dzięki Teleskopowi ISA Space Exploration NASA Telescope 76/350 typu "Newton" możesz poczuć się jak naukowiec z NASA. Ten kompletny zestaw astronomiczny zawiera wszystko, czego potrzebujesz do własnych eksploracji nieba: teleskop zwierciadlany , montaż azymutalny , statyw i wiele praktycznych akcesoriów astronomicznych. Możesz wzbić się prosto w gwiazdy: podstawowy teleskop zaprojektowany przez NASA jest dostarczany w stanie całkowicie zmontowanym i bardzo łatwy w użyciu. A dzięki filtrowi słonecznemu możesz mieć pewność, że dokładnie przyjrzysz się naszej własnej gwieździe, a bez filtra także nocnemu niebu.

Dzięki potężnemu reflektorowi o aperturze 76 mm , ogniskowej 350 mm i współczynniku przysłony około f/4,6 Teleskop NASA gwarantuje wyraźne i bardzo szerokie pole widzenia.

Gromady gwiazd, takie jak dobrze znane Plejady i wielkopowierzchniowa Mgławica Oriona, dają doskonały obraz przez ten kompaktowy teleskop "Newtona". Ale także w naszym Układzie Słonecznym znajduje się wiele do odkrycia: Wyrusz w ekscytującą podróż po powierzchni Księżyca. Lub spójrz na gazowego giganta Jowisza z jego księżycami i pierścieniami Saturna. Łatwa zmiana perspektywy: Dzięki dwóm okularom i soczewce Barlowa 2x możesz zmieniać powiększenie podczas obserwacji nieba w mgnieniu oka.

Montaż azymutalny, za pomocą którego urządzenie optyczne jest przymocowane do stabilnego statywu , sprawia że Teleskop można przesuwać w górę iw dół, w lewo iw prawo, ręcznie, tak jak w przypadku standardowego statywu fotograficznego. Idealny, aby twoje oczy mogły wygodnie wędrować od jednego niebiańskiego punktu do drugiego. A dzięki kompaktowej konstrukcji teleskop jest łatwo przenośny, więc możesz zabrać ze sobą swoje nowe hobby na wakacje. Aby urozmaicić obserwacje ten teleskop zawiera wiele praktycznych akcesoriów astro. Z drugiej strony odkrywasz naszą własną gwiazdę w ciągu dnia z filtrem przeciwsłonecznym obiektywu . Po przymocowaniu go do apertury teleskopu - i tylko wtedy - będziesz mieć oko na plamy słoneczne i granulację na Słońcu. Jeśli chcesz postawić pierwsze kroki w astrofotografii to zamontuj na okularze dołączony adapter  do smartfona  i  po prostu wsuń aparat telefonu komórkowego na okular, a Twój teleskop stanie się w mgnieniu oka kamerą. Idealny do ciekawych ujęć księżyca, planet i słońca.

Uwaga:
Teleskopy zwierciadlane typu ''Newton'' bardzo dobrze nadają się do obserwacji astronomicznych na niebie, ale nie do obserwacji przyrody i krajobrazów w ciągu dnia. Dlatego do tego celu polecamy teleskopy soczewkowe.

Przed rozpoczęciem pracy z teleskopem zalecamy przeczytanie instrukcji . Jednak  przede wszystkim radzimy zapoznać się z fachową literaturą  lub  informacjami z internetu.

Pamiętaj też najlepsze wyniki pracy z teleskopem można osiągać w miejscach oddalonych od dużych źródeł światła, czyli najlepiej za miastem.

Zakres zastosowania.

- ogniskowa 350 mm.

- współczynnik przysłony: f/4,6

- powiększenie z dołączonymi akcesoriami: 18x, 35x, 88x, 175x

- średnica wtyczki mocowania okularu 31,7 mm

- możliwość zamontowania smartfona (uchwyt do smartfona)

- możliwość oglądania  słońca ( filtr przeciwsłoneczny)

- montaż azymutalny

- stabilny statyw z półką na akcesoria

- oprogramowanie  astronomiczne Stellarium ( w języku angielskim)

- kolor czarny srebrny

- zalecany wiek użytkownika od 12 lat+

Zakres dostawy:

- teleskop optyczny

- montaż azymutalny

- statyw aluminiowy z półką na akcesoria

- 2 okulary (31,7mm / 1,25''): SR-4mm, H-20mm

- soczewka Barlowa 2x

- uchwyt na smartfon

- filtr słoneczny

- oprogramowanie astronomiczne (do pobrania z Internetu) i mapa księżyca

- instrukcja obsługi w języku angielskim i niemieckim

Gwarancja producenta 5 lat. Wymagana rejestracja na stronie producenta https://www.bresser.de/warranty-registration

Szanowni rodzice i opiekunowie, pamiętajcie aby ostrzec dziecko przed patrzeniem przez elementy optyczne bezpośrednio w kierunku słońca bez koniecznych filtrów zabezpieczających. Może to spowodować uszkodzenie wzroku.

Życzymy udanych obserwacji oraz zabawy.

Sygnatura NASA gwarancją wysokiej jakości produktów firmy Bresser.

Atrybuty produktu

Ilość 1 szt.
Wiek dziecka od 12 lat+
Kolory czarny + srebrny
Wymiary podane w opisie
Waga produktu 2,5 kg.
Materiał poliester + metal + optyka
Cel dydaktyczny tak
Instrukcja w języku polskim brak (tylko angielska, niemiecka, francuska i włoska)
Certyfikaty CE
System optyczny podany w opisie
Zakres widzenia podany w opisie
Zoom optyczny podany w opisie
Średnica okularu podana w opisie

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

Sklep jest w trybie podglądu